Regulamin grupy
Strona 1 z 1
Regulamin grupy
PATRIAE FIDELIS
REGULAMIN GRUPY
1.ORGANIZACJA GRUPY
1.1 Wszelkie decyzje dotyczące działalności drużyny są podejmowane przez lidera wspólnie z zastępcą.
1.2 Lider ma obowiązek poinformować członków o wprowadzanych zmianach.
1.3 Sugestie związane z poprawą funkcjonowania grupy mogą zostać wzięte pod uwagę i poddane ewentualnemu głosowaniu przez wszystkich członków.
2.ZASADY PANUJĄCE W GRUPIE
2.1 Ostateczny termin zapisu na spotkanie wynosi 24 godziny do rozpoczęcia imprezy, inaczej obecność na spotkaniu nie będzie liczona.
2.2 W przypadku zapisania się na spotkanie i brak obecności może skutkować dyscyplinarnym usunięciu z listy członków.
2.3 Członek może zostać usunięty dyscyplinarnie gdy: pojawi się na spotkaniu pod wpływem środków odurzających, nie przestrzega prawa ASG, nie stosuje się do regulaminu grupy lub swoim zachowaniem psuje reputację drużyny oraz zakłóca jej funkcjonowanie.
3.PRAWA I OBOWIĄZKI CZŁONKA GRUPY
3.1 Przynależność do Patriae Fidelis jest dobrowolna. Każdy może w dowolnym czasie wystąpić z PF.
3.2 Członek powinien godnie reprezentować grupę i regularnie doszkalać się z zagadnień potrzebnych do działań w realiach airsoftu.
3.3 Członek klubu jest zobowiązany dążyć do jak najlepszego umundurowania i uzbrojenia.Uiszczać comiesięczne składki w wysokości 15 zł. Rekrut ma cztery miesiące od rozpoczęcia rekrutacji na zdobycie umundurowania panującego w grupie - Munduru A-Tacs FG, kapelusz oraz wymaganego wyposażenia. Obowiązkowym typem kamizelki taktycznej jest dowolna kamizelka Plate carrier, lub Cirras w kamuflażu olive . Każdy członek musi posiadać przynajmniej 5 magazynków typu low/mid-cap.
3.4 Warunkiem członkostwa w PF jest co najmniej 60% frekwencja na wydarzeniach oraz szkoleniach. Frekwencja rozliczana jest co 3 miesiące.
3.5 Członek ma prawo do (max) 4 miesięcznego urlopu. O takie zwolnienie można domagać się co półtora roku, a powód musi być uzasadniony i zgłoszony do lidera grupy.
4.REKRUTACJA
4.1 Aby przystąpić do postępowania rekrutacyjnego, należy złożyć podanie na forum grupy. Jedynym wymaganym sprzętem są okulary o wysokiej klasie odporności, dowolny mundur i replika.
4.2 Rekrutacja odbywa się okresie od 3 do 5 miesięcy w zależności od frekwencji i zaangażowania w drużynie.
4.3 Rekrut musi znać prawo ASG, regulamin grupy i odznaczać się zdrowym rozsądkiem. Ponadto jest zobowiązany do aktywnego uczestnictwa w życiu grupy i udziału w treningach niezależnie od warunków pogodowych w miarę możliwości.
4.4 Limit wiekowy to 17 lat.
4.5 Decyzję o odwołaniu członka można poddać głosowaniu.
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach